Závodní kariéra vozů Aixam-Mega

Značka AIXAM-MEGA vstoupila na pole automobilových závodů se svým závodním vozem na počátku 90tých let. Jako rozkvétající automobilový závod, poháněný vášní, nadšením a prahnoucí po vysoce výkonné mechanice, začal tým MEGA s novými návrhy a začal vyvíjet závodní vozy, které začal okamžitě testovat a předvádět na závodních okruzích. AIXAM sklízí okamžitý úspěch na domácím šampionátu Andros Trophy a to hned několikrát za sebou v letech 1992 až 1999. Vzrušující dobrodružství pro AIXAM-MEGA s několika vítězstvími pro řidiče i výrobce. Na začátku roku 2000 automobilka však tyto výzvy se zastavila kvůli novým vyhlídkám pro svou značku AIXAM-MEGA. Ale láska k automobilovému závodění byla stále zakotvena ve společnosti a tak v roce 2010 se AIXAM-MEGA opět zúčastnilo šampionátu Andros electric Trophy v čele s domácím jezdcem, několikanásobným šampionem a legendou automobilových závodů Soheilem Ayarim.

1992

MEGA vyrobilo ohromující terénní MEGA Track, all-terrain GT coupé, jedinečný a ohromně silný vůz, vybavený V12 motorem.

1992 AŽ 1999

Dosažení mimořádných úspěchů a vítěžství za volantem MEGA GLACE.

1996 přichází první vítězství v šampionátu Andros Trophy s domácím jezdcem Françoisem Chauchem. Následova ho Philippe Gache s vozem MEGA Glace, který dokázal vyhrát další dva šampionáty v letech 1996 a 1998.

1996

MEGA koupuje automobilovou společnost MONTE-CARLO a vyvíjí nové a vyjímečné vozidlo Grand Tourisme.

2000

MEGA mění své pole působnosti v automobilých závodech a pžechází z ledu na písek, startuje tak nová éra série Rally Dakar, jehož se účastní s novým vozem MEGA DESERT. Ve svém prvním roce končí MEGA na úpatí pyramid v Káhiře na druhém místě zásluho zkušeného jezdce Stéphana Peterhansela.

2010-2011

MEGA se opět vrací do soutěže Electric Andros Trophy, jíž kralovala na počátku svého automobilového závodění. V prvním roce návratu, nasedl za volat špičkový jezdec Soheil Ayary a hned se zařadil na stupně vítězů, kde obsadil 2. místo po závodě v St-Die des Vosges.